Zapytanie ofertowe PCPR.090.4.2013 z dnia 18.07.2013 r. na pełnienie funkcji doradcy zawodowego

Zdjęcie
Projekt współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI
Nr PCPR.090.4.2013 z dnia 18.07.2013r.
                                              
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM Z SIEDZIBĄ W WIĘCBORKU
 
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
NA PEŁNIENIE FUNKCJI
 
DORADCY ZAWODOWEGO
 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku
89-410 Więcbork, ul. Starodworcowa 8
NIP: 561-13-47-422


II. Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie udzielone będzie w trybie określonym na podstawie art. 4 pkt. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zm.).
 

III. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji doradcy zawodowego
w ramach projektu systemowego pn. „Wsparcie plus aktywność równa się sukces”
w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej,
Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji
Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań doradcy zawodowego dla 1 osoby
pełniącej funkcję rodziny zastępczej na terenie Powiatu Sępoleńskiego.
Zadania doradcy zawodowego realizowane będą w okresie od IX-X 2013r.,
w wymiarze 8 godzin zegarowych miesięcznie (łącznie 16 godzin).
Zleceniodawca przekaże Zleceniobiorcy dane osoby do objęcia wsparciem.
 
Do głównych zadań Zleceniobiorcy należeć będzie:
1) kształtowanie umiejętności pracy zespołowej, komunikowania się;
2) pomoc w określeniu i zaplanowaniu ścieżki zawodowej;
3) dokonanie oceny predyspozycji osoby objętej wsparciem;
4) przygotowanie osoby do rozmowy z ewentualnym pracodawcą;
5) przekazanie wiedzy na temat zawodów i specjalności.

 
IV. Termin wykonania zamówienia:

Wrzesień - październik 2013r. (dokładne terminy i szczegółowy plan działań zostaną omówione po wyborze oferenta, przed rozpoczęciem współpracy).

 
V. Forma zatrudnienia:

Umowa cywilno - prawna.
 
 
VI. Miejsce świadczenia usług:

Teren Powiatu Sępoleńskiego (dokładne miejsce zostanie wskazane po wyborze oferenta, przed rozpoczęciem współpracy).
 

VII. Niezbędne wymagania formalne:

1. Kandydat posiada wykształcenie wyższe.
2. Kandydat posiada licencję zawodową doradcy zawodowego (nadawaną przez wojewodę).
3. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne  przestępstwo skarbowe.
4. Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych
oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Kandydat posiada obywatelstwo polskie.
6. Kandydat przez okres co najmniej 12 miesięcy wykonywał zadania
w zakresie poradnictwa zawodowego.

 
VIII.  Wymagania dodatkowe:

1. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
2. Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań.
3. Wysoki stopień empatii.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Kreatywność.
6. Umiejętności obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office.
7. Doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi.
8. Dyspozycyjność - konieczność realizacji usług w czasie i miejscu
wskazanym przez Zleceniodawcę.

 
IX.  Rodzaje i opis głównych kryteriów wyboru oferty wraz z podaniem znaczenia
tych kryteriów   i sposobu oceny ofert:

Wymienione kryteria oceniane będą w skali od 0-100 punktów
z uwzględnieniem wagi ich znaczeń:
1. Cena brutto za 1 godzinę usługi - 50 punktów.
2. Doświadczenie zawodowe - 50 punktów.
 
Punktacja dotycząca ceny obliczona według poniższego wzoru:
 
a) składniki wzoru:
najniższa cena - najniższa cena ze złożonych ofert
cena oferty - cena rozpatrywanej oferty
 
WZÓR:
 
najniższa cena
                                  x 50
 cena oferty
 
 
b) doświadczenie zawodowe:
powyżej 3 lat - 50 punktów
         2 - 3 lat - 30 punktów
poniżej 2  lat  - 10 punktów
 
Ocena końcowa ofert zostanie ustalona na podstawie sumy punktów
wynikających z oceny kryteriów.
  
 
X.   Oferta musi zawierać:

1. Curriculum Vitae.
2. Kserokopia dowodu osobistego.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
5. Opinie/referencje/inne dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe.
6. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233
Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
8. Oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
9. Cena brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług, o których mowa w pkt III.  


XI.  Termin i miejsce składania dokumentów:

1. Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Doradca zawodowy w ramach
projektu systemowego pn. Wsparcie plus aktywność równa się sukces” można:
1) przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sępólnie Krajeńskim
z siedzibą w Więcborku, 89-410 Więcbork, ul. Starodworcowa 8,
2) doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, pokój Nr 1 (sekretariat).

2. Termin składania oferty: 29 lipca 2013r. do godz. 15.00.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decydować będzie data wpływu oferty 
do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w  Więcborku,
ul. Starodworcowa 8, 89-410 Więcbork.

 
XII.  Informacje dodatkowe:

1.  Osoby, których dokumenty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 31.07.2013 r. godzina zostanie ustalona
po wyborze oferenta w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku, 89-410 Więcbork ul. Starodworcowa 8.
2. Ostateczna decyzja o wybraniu oferenta nastąpi po analizie złożonych dokumentów
i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie
nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego
bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.
5. W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający
może przeznaczyć na realizację zlecenia zostaną przeprowadzone negocjacje
z wybranymi Oferentami w sprawie ceny.
6. Zamawiający porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
8. Dodatkowych informacji udziela Elżbieta Maziarz- Rudnik - koordynator projektu,                   tel. 52 3898501 w godzinach urzędowania PCPR.
9. Planowany termin rozpatrzenia złożonych ofert 01.08.2013r.


Wytworzył: Karolina Kraszewska (18 lipca 2013)
Opublikował: Grażyna Tereszkiewicz (19 lipca 2013, 08:14:08)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 407

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij