Zapytanie ofertowe PCPR.090.2.2013 z dnia 31.05.2013 r. na pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej

Zdjęcie
Projekt współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI
Nr PCPR.090.2.2013 z dnia 31.05.2013r.
 
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM Z SIEDZIBĄ W WIĘCBORKU
 
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
NA PEŁNIENIE FUNKCJI
 
KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku
89-410 Więcbork, ul. Starodworcowa 8
NIP: 561-13-47-422


II. Tryb udzielenia zamówienia
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 14.000 euro w oparciu o zasadę konkurencyjności. Zamówienie udzielone będzie
w trybie określonym na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zm.).
 
III. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej
w ramach projektu systemowego pn. „Wsparcie plus aktywność równa się sukces”
w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój
i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013r. poz. 135) dla 8 rodzin zastępczych funkcjonujących na terenie Powiatu Sępoleńskiego. Zadania koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane
będą w okresie od VI-XII. 2013 r., w wymiarze 4 godzin zegarowych miesięcznie
wobec każdej rodziny zastępczej. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz rodzin zastępczych do objęcia pomocą i wsparciem po zawarciu stosownej umowy.
 
Do głównych zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej należeć będzie:
1) udzielenie pomocy rodzinom zastępczym w realizacji zadań
wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny biologicznej, jeżeli został
przydzielony i odpowiednio rodziną zastępczą planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym w nawiązywaniu wzajemnego kontaktu;
4) zapewnienie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci,
w tym psychologicznej reedukacyjnej, według potrzeb;
5) konsultowania dokonywanej przez organizatora pieczy zastępczej
(Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku) oceny sytuacji dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, jeżeli będzie taka potrzeba; 
6) konsultowania dokonywanej przez organizatora pieczy zastępczej (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku) oceny rodziny zastępczej;
7) udzielenie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzin zastępczych oraz współudział 
w opracowaniu z osobą usamodzielnianą i opiekunem usamodzielnienia
indywidualnego programu usamodzielnienia;
8) współpraca z asystentem rodziny biologicznej, jeżeli został przydzielony
przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego
z planem pomocy dziecku umieszczonemu w rodzinie zastępczej;
9) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej i możliwość powrotu dziecka do jego rodziny biologicznej na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie, jeżeli wystąpi taka potrzeba;
10) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się
o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej,
jeżeli wystąpi taka potrzeba;
11) przedstawienie sprawozdania z efektów pracy organizatorowi
rodzinnej pieczy zastępczej.
 

IV. Termin wykonania zamówienia:
 
Czerwiec - grudzień 2013 r. (dokładne terminy oraz szczegółowy plan działań zostaną omówione po wyborze oferenta, przed rozpoczęciem współpracy).
 

V. Forma zatrudnienia:
 
Umowa cywilno - prawna
 

VI. Miejsce świadczenia usług:
 
Teren Powiatu Sępoleńskiego, praca w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych wskazanych przez Zleceniodawcę.
 

VII. Niezbędne wymagania formalne wobec koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej:
 
1) kandydat posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
2) kandydat posiada wykształcenie na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji
lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej
oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
3) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska
nie jest mu zawieszona ani ograniczona;
4) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek
w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
5) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych;
7) kandydat posiada obywatelstwo polskie.
  
 
 
VIII. Wymagania dodatkowe wobec koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej:
 
1) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
2) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
3) wysoki stopień empatii;
4) nieposzlakowana opinia;
5) kreatywność;
6) doświadczenie zawodowe w pracy z rodziną i dzieckiem;
7) dyspozycyjność - konieczność realizacji usług w czasie
i miejscu przeprowadzania szkolenia;
8) umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
9) prawo jazdy kat. B i dysponowanie samochodem.
 

IX. Rodzaje i opis głównych kryteriów wyboru oferty wraz z podaniem znaczenia
tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
 
Wymienione kryteria oceniane będą w skali od 0-100 punktów z uwzględnieniem
wagi ich znaczeń:
1. Cena oferty brutto za 1 godzinę zegarową usługi - 50 punktów
2. Doświadczenie zawodowe - 50 punktów, w tym:
 
Punktacja dotycząca ceny obliczona według poniższego wzoru:
 
a) składniki wzoru:
najniższa cena - najniższa cena ze złożonych ofert
cena oferty - cena rozpatrywanej oferty
 
 
WZÓR:
 
najniższa cena
                           x 50
cena oferty
 
b) doświadczenie zawodowe:
powyżej 3 lat  - 50 punktów
          2 - 3 lat - 30 punktów
          0 - 1 lat - 20 punktów
 
Ocena końcowa ofert zostanie ustalona na podstawie sumy punktów wynikających
z oceny kryteriów.
 

X.   Oferta musi zawierać:
 
1) Curriculum Vitae;
2) kserokopia dowodu osobistego;
3) kserokopia prawa jazdy;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
6) kserokopie opinii/referencji/innych dokumentów potwierdzających
posiadane doświadczenie zawodowe;
7) cenę brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług, o których mowa w pkt III;
8) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
9) oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
 

XI.  Termin i miejsce składania dokumentów:
 
1. Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej” można:
1) przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sępólnie Krajeńskim
z siedzibą w Więcborku, 89-410 Więcbork, ul. Starodworcowa 8,
2) doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, pokój Nr 1 (sekretariat).
2. Termin składania oferty: 10.06.2013r. do godz. 13.00.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decydować będzie data wpływu oferty 
do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sępólnie Krajeńskim
z siedzibą w  Więcborku, ul. Starodworcowa 8, 89-410 Więcbork.
 

XII.  Informacje dodatkowe:
 
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2. Ofertę składa się wypełniając Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1
oraz Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2.
3. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
4. Wszystkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki i dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Oferenta, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
5. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez Oferenta lub pełnomocnika Oferenta.
6. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu
na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian
lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
7. Oferent nie może wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty
po upływie terminu składania ofert.
8. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Złożenie oferty w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta.
10. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
11. Osoby, których dokumenty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 12.06.2013 r.
w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą
w Więcborku, 89-410 Więcbork ul. Starodworcowa 8.
Godzina zostanie ustalona po wyborze oferenta.
12. Ostateczna decyzja o wybraniu Oferenta nastąpi po analizie złożonych dokumentów               i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
13. Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie
nie będą rozpatrywane.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego
bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.
15. W wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zlecenia zostaną przeprowadzone negocjacje
z wybranymi Oferentami w sprawie ceny. 
16. Zamawiający porozumiewa się z Oferentami w formie telefonicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
18. Dodatkowych informacji udziela Elżbieta Maziarz- Rudnik - koordynator projektu, 
tel. 52 3898501 w godzinach urzędowania PCPR.
19. Planowany termin rozpatrzenia złożonych ofert 13.06.2013r.

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego PCPR.090.2.2013 (3042kB) word
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr PCPR.090.2.2013 (3038kB) word


Wytworzył: Elżbieta Maziarz - Rudnik (31 maja 2013)
Opublikował: Grażyna Tereszkiewicz (31 maja 2013, 15:07:34)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 372

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij